tErCaPai sUdaH 2

| |
wah siap ber episod bagai..kali nih 1 lg hajat aku tercapai..hajat nk makan jerk..adusss makan dan makan lagi..penambahan berat akan berlaku..^_^..ok2 back to the topic..ececeh..skeping hengko..hikhikhik..

smlm abg ajak kuar..cari brg skit..umah tuh xleh beli brg bnyk2 uat stok psl makannya kureng..walopon duk berempat..arapkan aku ngan abg je mkn bnyk..yelh kanak2 tgh membesar kan..hahaha

tujuan asal nak cari surah yassin bertajwid jerk,tp da alang2 kuar tambah2 jelh ape yg patut..nasib ujan da brenti..psl masa maghrib tu ujan lebat yg amat..tp skejap jerk..



ni la sebahagiannya..yg brg2 dapur da hangkut simpan segala..ni brg2 tambahan tuk kami berdua jerk..milo tuh kdg2 aku minum time sahur..mkn ngan roti..pose sensorang mls la nak makan nasi..xbangun karang,xlarat lak..jus oren abg nyer..sejuk2 aku xbrani nak minum..yg dekat tisu tuh yasin bertajwid..elok skit psl stiap mukasurat dia gtau..siap kaler2 bagai..sng kite baca..tuna tuh belikan tuk bekalkan abg roti pagi nih..shower pek isi smula tuh tuk kami la..shokubutsu..ntah btul tak ejanya..yg ni kena taruk tggi2..anak2 buah abg kalu blk cni kire menjahanamkan aje..abg geram sgt taruk air paip lam botol dia..kalu anak buah aku da lama aku wachaa..grrrrr....^_^..kek coklat aku punye..nyum..nyum..mende nih la yg aku mengidam..pastu beli baju kaften 1..gantikan yg da koyak..yg ni abg hadiahkan..walopon murah tp sgt bermakna bila ianya dtg dari yg tersayang..


teringin nak beli minuman yogurt bliss tu kan..tp tahan dlu niat tuh..tggu ckup 100 ari baru blh..abg ckp sabo dlu..nnti da sihat sepenuhnya beli la..da lama xminum nih..rindunya..blh ke gitu...^_^..



ni la kek coklat tuh..tp apsal itam eik..aku mkn sorang jerk..abg sekadar mencelah di kiri kanan laluan..hikhikhik..tggl lg separuh..mlm ni mmg abih skaligus rasanya..aku mmg suke kek coklat..pernah skali blaja buat dan menjadi..coklat kat atas elok je lembab..masa tu arwah abg ade lg..dia siap bwk bg kat kwn2 keje dia..siap de yg mntk resepi..aku amik resepi dlm radio era..tp dia taruk bnyk baking powder..aku taruk 1 sudu kecik je..lain2 tepung gandum..elok je naik..kali nih nk try kukus lak..tgk la jumaat nih kalu teringin lg nk mkn..

so smlm mkn mende ringan cmni jerk..psl da kenyang mkn nasi time berbuka..elok2 sampai umah,ujan pun turun dgn lebatnya..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pergh..

kuat sgt mkn..

huhu

aNgah berkata...

owh mmg takut gumukz..tp apakan daya,dlu berpantang smua makanan kena kontrol..ni cam qadha blk mkn ape yg xblh mkn sblm ini ---> huhu alasan

arghhh diet2 pasnih...^_^

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]