Huda Di Intebiu

| |
Ni test yg pertama aku masukkan video..sori video blur skit..henpon murah je nyah..^_^..masa nih aku dlm pantang kat umah mak..sesaja boring asyik baring je kan,aku ajak la adik2 aku duk sblh aku..teman aku sembang..tp adik aku si kecik nih,pelik skit perangai dia..bkn pelik sampai kena masuk M'sian books of record..hehe..cth cmni la kan..masa kite sihat elok je dia sembang ngan kite2 smua..kaco2 org(sbnrnya kami terlebih kaco dia..hikhikhik)..tp bila kite sakit,dia jd cam baru kenal ngan kite..segan nk dekat..malu2 bila disoal..aku agak la kan,ati dia mudah tersentuh kot bila tgk adik bradik dia sakit..dlu2 b4 aku bersalin,sibuk dia tanya,bila bb nak kuar..skrg lak tnya mana kubur bb..dia nih walopon baru 6 tahun,tp reti..mudah paham..tp ckp je pelat skit..dlm adik bradik aku,dia la sorang yg pelat..agaknya mmg da yg bongsu kot..^_^..masa nih aku tanya psl diri dia..kengkonon cam sesi suaikenal gitu..hikhikhik..


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gigi mane gigi?
bakpe tak dok?

hahaha

suke tgk budok² rongok

:P

aNgah berkata...

de skit lg ayat dia..

tkg intebiu:gigi mana gigi?
huda :nii (smbil tnjk gigi dia)
tkg intebiu:bakpe xdok?
huda :ade luwe(dua)..

hahaha..kalu sakat psl gigi maroh sokmo...^_^

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]