pEs pOsE

| |
smlm da slmt 1 ari aku ganti pose..bnyk lg baki tuh..jenuh la omak kan..hikhikhik..MIL pun turut serta jgk dlm acara tuh..cehh..abg tukang sebok jerk..:p..berbuka mkn simple2 jerk,tp sgt menyelerakan..da lapar kan...xde lak aku snap pic psl takut MIL aku uat peace lak...^_^..yg sbnrnya aku takut lak tertnya2 org tua tuh..ape kes menantu aku nih..kena manderem ke hape..hahaha..

smlmnya menu gulai kuning mentimun..siyesly sdp pd aku..i like mat rempit..eh silap..lauk tuh..^_^..tambah lak sambal belacan ---> ni cam menu wajib umah MIL aku nih..plus ngan ikan masin ---> ikan nih cam keropok..very the nipis la..sabah mari maa..mmg sodapp..ais2 xde..air panas je blh..hikhikhik..kue2 xde..bazar ramadhan da tutup..tu la sape suruh ari tu xpose kan..:p..sampai bertambah aku mkn..ni kes mkn ngan abg la nih..tgk cara dia mkn uat rasa bersemangat je melawan..tp riso jgk nih..selera sgt skrg nih..diet2 pas nih..^_^

mlm tuh pulak duk syok layan tb,abg pun ckp la sakit dkt kaki dia..tu saje la tuh xleh tgk omak duk diam..pepaham lew..kena la aku jd bidan terjun..urut ntah hape2 ntah..aku main blasah jerk..dan sbg upahnya,abg ajak kuar dating..hikhikhik..tu bkn permintaan aku hokay..tp da rezeki xkan nk tolak..blh lg kuar gi mkn mee goreng basah lak..asalnya abg nk blanje mee rebus yg special nyer..siyesly mmg sedap..tp xmo la,tu lg menyenakkan perut aku..tp rasanya cam lbh kurang jerk ngan mee goreng..^_^..


plus ngan teh tarik..tu dia nikmatnya teh tarik nih..da lame xminum..da sebulan lbh..yelh masa berpantang mak xbg minum teh..angin katanya..aku hnya menurut perintah...



nih pic pinjam hokay..nk amik gambo tp mamat ensem ramai sgt kat kedai..kan dia sangka aku pelancong asing lak..^_^


kul 10 blk umah la..peyut da penuh kan..kenyang melampau la smlm..xpe ari ni sambung diet blk..tp berjayakah misi haku kali nih..hikhikhik..cam separuh2 jerk..baru berjaya turun sekilo nih..xpe2 V wet n C..^_^

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]