tErCaPai sUdaH..^_^

| |
Tengok pada tajuk bukan main lagi..hehe...cam lew beso benor hajat tuh kan..sbnrnya ari tuh ngidam nak makan nasi kukus..tp xterbeli lg..kebetulan adik pose smlm,so dia mntk ayah belikan dia nasi kukus..ayah orait je bila kite pose kan..amik kesempatan..hikhikhik..pastu ckp kat adik,kalu ko beli aku nk jgk..tetiba dia gtau ayah..ayah diam je masa tuh..riso bkn main..alih2 masa kat opiz ptg smlm,mak col ckp nak ke idak nasi kukus nih..ape lg sanggup jelh..


gila tamak betul la..tengahari tuh baru je makan nasi..mak col kul 2 terus ckp nak..nak..sambil2 tuh terpikir jgk pasal kenaikan borat nih..pastu xkira nak belasah jgk..blk kul 4.30 terus singgah umah mak..waaa sedap2..makan xhengat abg kat umah..hehe..tp dia xbalik lg masa tuh..kalu tak,da tentu2nya duk tit..tit..tit..tepon berbunyi..suruh blk la tuh...^_^..

kebetulan kak ipar pun mntk skali skit pokok bunga,nk bercucuk tanam..masa blk tuh,aku dah ala2 mesra alam kan..psl pokok2 bunga da merimbun dlm skuter..kalu ade la ulat,mmg time tu jgk aku campak..hikhikhik..dan aku pun slmt sampai dgn jayanya..cewahhh..


sejak 2,3 menjak nih abg nak bawak bekal lak gi keje..dlu2 aku da suruh tp dia xmo..kes aku paksa dia abihkan roti yg da hampir xpired la,bermulanya dia bawak bekal gi keje..baru jgk lg..mula2 roti telor..pastu jemput ikan bilis..kendian nasi goreng..ari nih dia mntk uatkan mee goreng..terpaksalah omak bangun jam 6 pg..tu kira awl sgt da tu bg aku..hikhikhik..sambil uat 3 jenis air tuh dia sorang,sambil uatkan mee jgk..ktung..ktung..kteng..kteng..kebabom..siap jgk mee akhirnya..uat simple2 jerk..tp xsnap lew plk psl nk cpt kan..tepat2 kul 7 siap smua..abg pun turun mencari rezki..cewahhhh..

siap kemas2 smua,kul 7.15 aku pun berangkat ke bilik mandi..hehehe..siap2 kan diri nak gi keje lak nih...aku masuk kul 8 pun,7.50 baru turun xkisah..psl jalan xjem..^_^..tepat2 jam 8 bese aku da sampai..tgh pikir apakah lg permintaan abg ptg nih..tp aku suke cmni,rasa lengkap je kalu dpt siapkan dia makanan..pepatah mengatakan,nak pikat suami,pikat pd perutnya...acececeh..memandai je kan..^_^

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]