Surprise!!!

| |
Ari khamis aku dpt kejutan dari abg..owh sgt2 suke..ari khamis tuh abg keje half day..kesempatan yg ade digunakan tuk bincang ngan mak tuk celebrate my bufday..dia ke umah mak diluar pengetahuan aku..mmg aku xjangka suma nih..muka dia mmg bersahaja..blk keje ptg tuh dia da gtau pas maghrib kita kuar..nk sambut my befday katanya..masa tuh da terpk,msti dia pakat2 ngan mak tuk beli kek..cuma stkt tuh yg aku terpk..skali smlm aku dpt tau dari adik (setelah aku desak dia bercerita), dia ckp suma abg yg belikan..bahan2 tuk makanan skali..pastu suruh mak masak..ready suma pas maghrib..tetiba rasa terharu..dari ari rabu dia da mula bincang2 nih suma..tq so much dear...





ni keknya..kaler pepel lagik..my feberet kaler..ari khamis tu kan ujan sehari suntuk,so si kecik da tido awal..mmg xbez xde dia..xde riuh2 nih..b4 tuh mak ckp da sibuk tanya "mak..kek sape..kek sape.."..^_^..dia mmg sibuk skit..hehe



owh daku da makin tombam..tq abg..tq mak..n tq to all my family coz susah2 sajork uat nih suma..thn dpn uat lg yerk..^_^

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]