Blouse

| |
Akhir2 nih ade hobi baru lak..hobi mengumpul blouse..ntah hape2 kan..ari tu je skali aku nyatakan hasrat kat abg nk tambah lg blouse yg sedia ade..tp skali tu je la..ari tu kuar aku pun tunjuk la kat abg..comei kan bang..terus dia nak,dan beria tnya harga..aku ckp la saje jerk..xpe,abg pun bekenan tgk..blk tuh suruh jgk aku try..senyum je meleret..tu kaler coklat sbnrnya tp nmpk cam itam..yg leher de cam sulam2 tuh aku beli masa gi kb ari tu..masa peknen kan arwah Muhammad..masa tuh xbrp larat sgt tp ttp gak sambar..satu tuk aku..satu tuk mak..kena lak ngan mata dia..slalu sgt suruh pakai yg tu..abih kalu pakai yg tu jerk,kan org pk aku xde baju lak..hikhikhik..yg kaler peberet aku suma umah mak..kaler pepel..^_^..ni saje je sbnrnya,dari xhapdet langsung kan..layannnn..hikhikhik..

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]