paBiLa jEjaRi muLa mEnaRi.....

| |
semalam seperti yg telah dijanjikan,aku ke doc lg..kali ni utk scan kandungan pd minggu ke 18..ntah la mcm2 perasaan adew..gementar..berdebar..takut..bkn takut apew..tp takut de pape masalah ngan kandungan..ptg org xramai..so xlama la menunggu..tp blh tahan lew..1 jam gak la..

b4 masuk de berselisih bahu ngan sum one..but xprasan la sape..buat xtau jerk..bila dia kuar bilik doc,dia terus sape aku..aku ni da disapa senyum la..sambil2 pikior sape la gerangannyer dak nih..mcm pernah ku lihat..tp xpasti geng masa skoOl atau koLej..pastu dia tnya la..

ni la lbh kurang perbualan kami

dia : eh mai cek ke?
aku : yup (sambil melemparkan senyuman manis)
dia : awak duk sini ke?
aku : (dlm kebingungan smbil ckp dlm ati,da mai cek cni,tntula org cni)a'ah..mmg asal cni..
dia : duk mana?kawen ngan org cni ke?ke ngan org setempat?
aku : duk jalan ------..yup..ngan org cni jgk..awk duk mana?
dia : sy duk ------..eh kite kenal mane eik?kat kusza kan?
aku : (baru ingt blk)..ho yelh..awk org ganu kan..?
dia : yup..skrg duk cni psl dia keje cni
dia : brp bulan?sulong ke?ke no 2?hehe
aku : sulong..(uish no 2 cpt benor)4 bulan..
dia : bila kawen?
aku : ujung tahun..akhir tahun..awk?
dia : bulan 10..sy da 6 bulan..eh cpt nyer diew..
aku : hehe(gelak jerk..pdhal lbh kurang jerk)
dia : ok xpelh blk dlu
aku : ok..

hahaha..panjang tuh..saje jew..yg lupe psl dia,psl dlu time blaja kami lain2 kos..lgpun dia xbrp baik sgt ngan aku time blaja dlu..yelh aku ni jenis diam..huhu..ingt lg..dlu time blaja kami suma gelarkan dia "lecturer"..psl gaya berjalan..ngan kasut tinggi nyew..penampilan..hehe

pastu masuk bilik doc..pastu doc nyew ckp,alahai lemah gemalainya..very2 slow..sampaikan aku ter "ha..ha" xdgr..da tu kena baring..then mula scan..xbrp nmpk sgt..cuma nmpk skit2 de bulat2 kepala bb..xbrp clear mana..xtau la kot2 psl dia xtutup lampu..tp ttp nmpk kelibat bb(skit2)..Alhamdulillah xde masalah..nurse pun ckp "ok doc ckp xde pape..juz ikut tarikh yg tlh ditetapkan iaitu 19 disember 2008..untung2 tggu la 21 disember kan..leh celebrate skali ngan anniversary ummi dan ayah..^_^



Friendster Comments
Myspace Comments

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]