Mengapa aKu diSeKsa..T_T

| |
hehe..kasi hot skit kat tajuk tuh..semalam gi klinik..da tiba masanya tuk uat kad rawatan..huh blh tahan la menunggu nih..kira2 hampir 2 jam..nasib la akak nurse tu 2,3 kali ckp "besela kalu uat kad kena sabar skit..lame dik oii"..sampaikan anak kpd kawan aku tertido menunggu giliran aunty dia sorang nih..dia nyer turn da lepas..kesian dak kecik tuh..

cam bese la..mula2 kena urine test..nanti tiap2 bulan mende ni kena aku lalui sampai ke akhirnya..sampai bile??..ujung tahun ni la..huhu.dah bereh kena naik timbang lak..huh tu dia,berat naik nih..xpernah2 cecah sampai angka tuh..xmo gtau la..malu..malu..masih dlm 50-60 kg la..tinggi lak..jap2 aku gelak..miahahahahaha..xnaik dah..dni..ketinggian kita ttp lebih kurang..hahaha..xpe2 ttp cute jgk..^_^..pastu cucuk lak kat jari nih..aduh..aku pandang ke lain..xmo tgk la..seram sejuk nih..

lepas bereh kat situ,dia pun suruh aku blah..blah..blah..katanya..^_^..gi bilik sebelah lak..kaunseling jap..kasi ubat..huh mende yg paling menakutkan..tgk botol ubat tuh..seram sejuk lagi..da siap kat cni,nurse kat cni la suruh blah..pi amik darah..mula2 dia cucuk kat pergelangan lengan(kat siku) belah kanan..adoiii..dushum..rasa nak tarik2 je jarum tuh..jarum xleh masuk..urat xditemui..adusss..nurse ckp apsal..apsal..apsal nih..nape xmo masuk..sudahnya skrg biru kat situ..ni pun ade lg skit2 kesan dia..da xleh dia tukar lak tangan kiri..dgn lafaz bismillah,dia cucuk lg..kali ni dia mntk dipermudahkan..cucuk lg..aiyak pun jd mcm td jgk..apsal payah benor nk ketemu urat nih..ketuk2 skit..huh sib baik masuk..abih darah aku kena amik..

lepas ni,ni la antara rutin bulanan aku..disuntik dan terus disuntik..isnin nih kena lg..maka bercuti lagi la daku..minggu nih aje keje 2 ari jerk..minggu nih minggu bnyk cuti..ahad cuti agong..senin keje..selasa cuti sukma...tq pak mad said merangkap MB ganu atas kesudian memberi kami cuti kerana ganu juara sukma..rabu cuti lg gi klinik..ari ni keje blk..pastu senin cuti lg..sukanya daku..ahakzz..dni jgn jeles lg ye..^_^..gitula serba sedikit catatan aku yg xde keje ari ni..

angah : bb oooo bb..mana la ko pegi nih..td da masuk ym..daku bnyk soklan nk tnya nih..*sambil mata ke kiri ke kanan mencari kelibat bb..

2 ulasan:

Cahaya~ berkata...

huuuuu.... takut oooo
nur paling xsuka enjet2 ni
huhuhu.. kejamnya doc n nurse tu
xde cara lain untuk masukkan ubat or amik darah tanpa perlu cucuk2 tu..
huhuhu
#_#

aNgah berkata...

tu la..angah xtgk time dia cucuk..
gerun..seram..seriau suma ade..
mate pandang lain..huhu
tu pun dia siap pesan..
ni la rutin bulanan awk tau..T_T
tp kan nur masuk ubat leh la ikut mulut..tp amik darah kalu xcucuk cena eik..???^_^

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]