MaCaM-MaCaM

| |
Hari ni 11 mei 2008....ade yang mengatakan hari ni hari ibu..tp bg aku sbnrnya setiap hari adalah hari ibu..bkn sekadar hari ni saja kita mengucapkan kata2 syg..memberi ganjaran pd beliau..kenape mesti tunggu 11 mei??ibu bukannya mahukan wang ringgit..tetapi sekadar ingatan kita kpd dia..tp brp ramai anak2 sekarang yg mampu mengucapkan "ibu..saya syg kamu" secara direct..ianya tetap ade,tp hanya sebilangan shj..kebanyakan menyatakan rasa syg pada mereka melalui penulisan2 blog..forum..dan sebagainya..ape kate mulai skrg kita buang rasa malu(pk blk kenapa mesti rasa malu)..kita peluk dia,dan ungkapkan i luv u..



p/s:aku mmg sambut hari ibu..befday mak aku(14 mei)..^_^




I got this comment from MyCommentCodes.com

-----------------------------------------------------------

skrg ni aku baru je memulakan bacaan novel karya Habiburrahman El Shirazy..tajuk dia Di Atas Sajadah Cinta..ni pinjam punye maa..amik yg anak sedara punye..hehe..aku suka baca novel nih..tp mls nk beli psl skali je baca..aku xsuka ulang baca mende yg sama..psl jln ceta dah tau..(huhu..alasan..alasan)..skrg aku nk sambung blk bacaan aku..daaa..

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]