Hari Ini

| |
Salam..dah lame sgt aku xupdate blog nih..sbnrnya kesihatan xbrp mengizinkan..akhir2 ni aku sedikit kurang sihat..tp jenguk blog nih ari2..^_^..tggu bila keadaan kembali normal aku akan aktif cam bese blk..dlm xbrp sihat pun,2 minggu lepas sempat lg aku ikut rombongan ke Kota Bharu..ni adelah rombongan untuk petugas2 pru baru2 nih..walopon baru lg ke KB,tp rasa xpuas tuk sertai rombongan tuh..cuma kewangan xbrp mengizinkan la..maklum la tgh2 bulan..hehehe...

minggu ni kawan aku bebe akan kahwen..dh nk kahwen kwn aku nih..huhu..cam xcaye jerk..dia pun cmtu gak..xterpk lak dia akan mengikut jejak di belakang aku hanya selang beberapa bulan(ni dia gtau nih)..^_^..2 org sahabat baik ku akan kahwen..aku doakan majlis korang berjalan lancar..sempurna..dan doaku agar kalian dan pasangan bahagia hingga ke akhir hayat..

dlm masa yg same ade brite sedih yg aku trima..ibu kakakku eriyza kini terlantar sakit di hospital..aku sgt mengenali ibu beliau..hatiku sedikit tersentuh mendpt perkhabaran itu melalui blog beliau..aku harapkan kak wan sabar bnyk2..ni suma ujian Allah keatas kuarga kalian..doaku agar ibu kak wan sembuh dari sakitnya,serta diberi kesihatan yg sempurna oleh Allah s.w.t..dan kuatkanlah kuarga ini dalam mengharungi segala dugaan,cubaan dan ujian dari Allah s.w.t..amin....T_T

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]