HimPuNan 100 RiBu

| |

syabas dan tahniah aku ucapkan buat semua yg sama-sama turun ke dataran merdeka utk berjuang..ni pun dikira sbg satu perjuangan..berjuang untuk menuntut pilihanraya yg bersih dan adil..aku sedikit terkilan sebab tak dapat bersama dgn mereka semua atas urusan yg tak dpt aku elakkan..namun begitu doa sentiasa mengiringi mereka pergi dan pulang..Alhamdulillah semuanya telah selesai..sebak dan terharu aku rasakan tatkala menatap foto para pejuang ini disembur dgn gas pemedih mata dan water canon..dan mereka tak pernah mengalah..Allahuakbar..dan antara ratusan ribu peserta ini,terselit dua org bapa saudaraku serta sepupuku yg turut bersama mereka..dan aku masih menanti cerita daripada mereka..

foto sekitar himpunan 100 ribu semalam - 10 Nov 2007





























Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]