aKu yaNg xdE keJe

| |
sebenarnya tak de mende aku nak masukkan kat blog ni..smentara xde koje ni,ni la koje aku..taip je pe yg terlintas kat pala otak aku ni..hehe..pes2 kan,aku bersyukur sangat pasal hujan dah mula membasahi bumi dungun ni..Alhamdulillah..dah lama sgt cuaca panas..skali stat ptg smlm dia ujan..bawak ke malam..sampai pagi ni..dlm kul 11 jgk la baru brenti..dah lama xrasa suasana dingin camni..duk dlm opiz mmg la..duk dlm ekon..tp siyesly la aku ckp,masa panas lama baru2 ni kan,duk dlm ekon pun xrasa pape..kalu blk lunch tu,time solat tu,ya Allah sampaikan cam kena jirus ngan air..

ptg smlm aku pi umah ayah kawan aku..pi berubat secara homopati..sakit ape..wahahaha..jap2 aku gelak dlu..adehhh..sakit buatan org..wakakaka..xdelh aku gi cek klinik baru ni doc ckp ade mende dlm perut aku selain bb la..^_^..tu yg aku gi cek blk ngan kwn ayah aku..dia guna cara letak tapak tangan atas meja..pastu bertentangan tgn kita tgn beliau la..dia gunakan al-quran dlm perubatan tuh..pastu dia amik satu buku yg ade abdomen dalaman manusia la..sambil2 doa,dia tekap tangan dia atas rajah jantung,contohnya..pastu dia akan ckp la ok jantung cmne2..gitula..dia cek,dia ckp mende tu tak bahaya..lgpun besela pes time peknen kan..dia bg la ubat..

tp timbul masalah lain lak..patutla selalu sakit je kat pinggang nih..rupanya buah pinggangde prob..dia ckp "jangan makan megi"..huwaaa dah kena sebijik..tu la kuat sgt mkn benda alah tuh..air bergas..ni mmg aku krg...psl aku kalu minum air gas,blh menyebabkan perut aku meletup-letup mntk ke tandas..hahahahaha..pastu blk dlm ujan..aku pakai keta xde atap je..huhu..sejuk gile..kena blk jgk psl ujan xde tanda2 akan brenti..time tu asben col ckp abg dah ade kat umah..takut wa..karang mentua tercari2 lak..psl xgtau pun mslh wa kat dia..:)..tu la wa merempit dlm ujan..

sampai umah lapar gile..yelh tengahari td xsempat makan nasi pun..psl aku ade urusan ngan "bank" sblh umah aku..ntah makan pe ntah..mau 2,3 kali ulang alik jgk..ingtkan blk tu nk singgah umah mak jap mkn nasi,tp xleh la plk psl asben dah ade kat umah..kesian lak kat dia..adusss..akhirnyaaaa(ceh)wa menolak asben wa ajak mkn nasi..lapar gilew nih..hahaha..xla zalim mana..huhuhu..ari ni lak beliau xleh gi keje..ujan lebat sgt2..sudahnya beliau jd suri rumah la ari ni..^_^




glitter-graphics.com

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]