AiYaK viRus !!!

| |
sebelum ni aku suka tgk org kena tag..seronok baca apa yg dorang kena jwbkan..uat pertama kali dlm dunia blogger,aku kena tag dari kak wan..aku copy paste arahan beliau..

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

berkenaan diri aku
  1. seorang yg sensitif..mudah tersentuh..dan mudah mengalirkan air mata
  2. seorang yg pendiam..payah nk berkawan..tp bila dah lama kenal ok la
  3. sukakan kaler biru n itam n purple but skit je brg2 aku kaler tuh suma
  4. suka try masakan baru but xsuka menjahit
  5. sukakan ketenangan..xleh suasana bising..mudah berserabut
  6. suka lepak ngan family
  7. kalu nk sesuatu benda,mesti xsabar nk memilikinya..mulalah berangan-angan..^_^

sekarang aku akan sebarkan virus ni kak bebudak ni suma bebe,dni,nur_raudah,amdang81 dan wan_mt..5 blh tak..psl aku baru lg dlm dunia blog..kwn pun xcukup lg..huhu..dgn ini aku ubah virus ni dr 7 kpd 5 saja..slmt menjawab sahabat2 semua..

Tiada ulasan:

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]