tOdaY iS mY bEfDaY

| |
Ari nih genap usia aku 24 tawun..eh..eh da beso ye..hikhikhik..dlu2 tanggal 20 november 1984 la aku dilahirkan..terkwek..kwek..xsilap aku,aku lahir kul 5 lbh kot..subuh2 ari lagi..dua perubahan tlh berlaku dlm usia aku 24 tawun nih..

~ jadi wife kpd abg
~ jadi ummi kpd arwah Muhamad..semoga anak ummi tenang & bahagia kat sana..amin..

bnyk cabaran dan dugaan yg kami lalui bersama selama hampir setahun nih..mcm2 kami diuji..antaranya kehilangan buah ati kami yg pertama..kami redha atas segala ketentuanNya..kami syg pdnya,tp Allah lebih menyayangi dirinya..semoga kami dpt merasai sekali lg dan berkali2 lg jd ummi ngan ayah..amin..hokay xmo sedih2..

befday ku disambut dlm keadaan ujan teramat la lebat..dari smlm lg nih..cena dorang nk kuar beli kek nih..hahahaha..verangan jerk..abg xmo wat kejutan psl aku ingt sendirik my befday..nk uat cena..ingatan kuat..hikhikhik..kalu dorang celebrate pun cam xbrp ter'opocot' jerk..psl da ingat..

ade la dlu2 skali masa duk umah acik aku kat KL..masa tuh skoOl lagik..tgh2 syok duk main game kat atas,tetiba acik aku panggil turun..ingtkan pe hal kan..rerupanya HEPY BEFDAY!!..wa suke2..time tuh mmg bebetul lupe..tu baru syok kan..

da tua aku kan..tp ttp cute..hikhikhik..semoga murahla rezki aku dan suami,serta bahagialah hidup kami bersama..amin

4 ulasan:

Cahaya~ berkata...

hEpPy bELatED BuFDaY~~~
moga dipermudahkan semuanya..amen.

aNgah berkata...

amin..acih nur...:)

nur_raudhah berkata...

erm..lmbat laa ana wish ni..tp xper kan bulan nov lg..selamat hari lahir angah... semoga ceria2 selalu yer..:)

aNgah berkata...

seb baik ambe lembut ati nok trima lagi..hikhikhik..mekasih nur..tq..arigato..^_^

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]