selamat hari merdeka

| |

hari ni 31 ogos 2007..genaplah 50 tahun malaysia merdeka..tp aku belum merdeka sepenuhnya..hehe..nape belum merdeka?biarlahhh rahsiaaa..huhu..nak ckp panjang2 psl merdeka nih aku bukan reti sgt..ye dulu aku akui kita dah merdeka..tp skrg cam dijajah balik..tgkla pe dah jadi ngan negara kita sekarang..malas aku ulas panjang2..korang tgk sendiri..pandaila korang nilai yerk..bersama la kita berganding bahu tuk naikkan balik pimpinan islam..semoga negara kita lebih aman dan makmur,sejahtera serta bahagia dlm pemerintahan islam sebenar..takbirrrr...Allahuakbar!!!Allahuakbar!!!Allahuakbar!!!!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

arengah..aku tau..pasai pa ko lom merdeka...huhuhuh..sbbnye ko lom kawen kann..ahahahaha..
neway SELAMAT MERDEKA...weeeeeeeeeeeeeeee

MALAYSIAKU GEMILANG

aNgah berkata...

hahaha ko mmg pandai teka eid..sbg hadiahnya aku blanje ko sirap segelas time raya ni kat umah aku..huhuhu

[ .:safashasyahu:. © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]